Retur Och Reklamation

Retur.

Om du vill returnera varor till oss, eller byta, så kostar det dig ingenting som konsument.
Du återbetalas på det sätt du valt att betala.
Du finner en fraktsedel i ditt mottagna paket som du klistar på påsen och lämnar in på ditt postnordkontor.
Skicka med den returblanketten som kom med i ditt paket där du kan ange orsak till vaför returen sker.
Då vet vi hur vi ska hantera din retur när vi tar emot den.
Du lämnar sedan in den hos ett postnordombud. För att se ditt närmaste ombud gå in på länken nedan.
http://www.postnord.se/sv/verktyg/sok/Sidor/hitta-servicestalle.aspx

Reklamation

Vid reklamation ber vi dig fylla i returblanketten som du fick med din order, följ instruktionerna för lättare hantering. Du använder den fraktsedeln som skckades med din order. 
Du klistrar etiketten på paketet och lämnar in på närmaste postnordombud. För att hitta ditt närmsta postombud se postnords hemsida: http://www.postnord.se/sv/verktyg/sok/Sidor/hitta-servicestalle.aspx
Vid reklamation av produkter från GASP eller Better Bodies ber vi dig att ange PO nummer på reklamationsblanketten som du fått via e-post i samband med ditt köp. PO-numret består av 4 siffror och du hittar det intill plaggets tvättråd.
Skulle det vara skador på emballaget när du hämtar ditt paket ber vi dig att omgående reklamera detta direkt hos postnordombud, kontakta då även vår kundtjänst och berätta vad som hänt och vilken order det gäller, samt meddela vilket kollinummer ditt paket har returnerats med.
Vi ber dig vänligen att i varje fall (förutom emballageskador) som varor returneras att fylla i den reklamations/returblankett som finns bifogad på ditt ordererkännande som skickats till din e-postadress.

 

© 2016 GASP & Better Bodies Store. All Rights Reserved.