Retur Och Reklamation

Retur.

Om du vill returnera varor till oss kostar det dig som konsument 59 kr i returfrakt.
Du återbetalas på det sätt du valt att betala, vid återbetalning regleras också returfrakten.
Du finner en fraktsedel i ditt mottagna paket som du klistar på påsen och lämnar in på ditt postnordkontor.
Skicka med den returblanketten som kom med i ditt paket där du kan ange orsak till vaför returen sker.
Då vet vi hur vi ska hantera din retur när vi tar emot den.
Du lämnar sedan in den hos ett postnordombud. För att se ditt närmaste ombud gå in på länken nedan.
http://www.postnord.se/sv/verktyg/sok/Sidor/hitta-servicestalle.aspx

Reklamation

Vid reklamation ber vi dig fylla i returblanketten som du fick med din order, följ instruktionerna för lättare hantering. Du använder den fraktsedeln som skckades med din order. 
Du klistrar etiketten på paketet och lämnar in på närmaste postnordombud. För att hitta ditt närmsta postombud se postnords hemsida: http://www.postnord.se/sv/verktyg/sok/Sidor/hitta-servicestalle.aspx
Vid reklamation av produkter från GASP eller Better Bodies ber vi dig att ange PO nummer på reklamationsblanketten som du fått via e-post i samband med ditt köp. PO-numret består av 4 siffror och du hittar det intill plaggets tvättråd.
Skulle det vara skador på emballaget när du hämtar ditt paket ber vi dig att omgående reklamera detta direkt hos postnordombud, kontakta då även vår kundtjänst och berätta vad som hänt och vilken order det gäller, samt meddela vilket kollinummer ditt paket har returnerats med.
Vi ber dig vänligen att i varje fall (förutom emballageskador) som varor returneras att fylla i den reklamations/returblankett som finns bifogad på ditt ordererkännande som skickats till din e-postadress.

English

Returns
If you wish to return your order, or parts of it, the return shipping fee is 59 SEK. 
A refund minus return shipping fee will be issued to the payment method used when order was placed.
To make a return, please contact our Customer Service at info@gaspbbstore.se 
Customer Support will provide you with a return shipping label to attach on the package, and you’ll then drop off the package at a Postnord Service Location. To find your closest Postnord location, click on the link below: http://www.postnord.se/sv/verktyg/sok/Sidor/hitta-servicestalle.aspx

Customer Complaints
In the rare event that something is wrong with a purchased item, please contact our Customer Support info@gaspbbstore.se and we will provide you with a return shipping label either through mail or email. You’ll attach the return label on the package, and you’ll then drop off the package at a Postnord service location. To find your closest Postnord location, click on the link below: http://www.postnord.se/sv/verktyg/sok/Sidor/hitta-servicestalle.aspx
If the item returned is GASP or Better Bodies, you’ll have to add PO Number on the return sheet that you were provided with when receiving your order. The PO number consist of 4 digits, and you’ll find it next to the items washing instructions.  
If your package is damaged at pick up, please report this to your local Postnord service location immediately, as well as to our Customer Support. When contacting Customer Support, you’ll need to provide tour order number and package tracking number.
For all returns (with the exception of damaged goods) the return sheet has to be completed.

© 2016 GASP & Better Bodies Store. All Rights Reserved.